Mikołajkowy weekend z HUSH Warsaw już za chwilę!

REKLAMA
Już tylko kilka dni dzieli nas od najbardziej wyczekiwanej modowej uczty w tym sezonie. Blisko 130 marek i projektantów autorskiej mody, ponad 50 premier, limitowane kolekcje, specjalna strefa i pokaz mody dla dzieciaków, a wszystko w wyjątkowej, świątecznej oprawie. 7. Edycja HUSH Warsaw to targi, których nie można przegapić!
REKLAMA

Mikołajkowy weekend z HUSH Warsaw już za chwilę!

REKLAMA

Już tylko kilka dni dzieli nas od najbardziej wyczekiwanej modowej uczty

w tym sezonie. Blisko 130 marek i projektantów autorskiej mody, ponad

50 premier, limitowane kolekcje, specjalna strefa i pokaz mody dla dzieciaków,

a wszystko w wyjątkowej, świątecznej oprawie. 7. Edycja HUSH Warsaw to targi,

REKLAMA

których nie można przegapić!

Czym najbliższa edycja HUSH Warsaw różni się od poprzednich?

"Grudniowa edycja jest za każdym razem szczególna, ponieważ nasi goście poza najlepszą

selekcją mody przychodzą, żeby poczuć już klimat świąt i zaopatrzyć się

REKLAMA

w prezenty dla najbliższych. A ponieważ każdorazowo wsłuchujemy się w te potrzeby, tym

razem zaplanowałyśmy kilka szczególnych, zimowych historii, od których wzięła się też nazwa

edycji- Winter Stories" - mówi Ania Pięta, współzałożycielka HUSH Warsaw.

Czym najbliższa edycja HUSH Warsaw różni się od poprzednich?

REKLAMA

- Grudniowa edycja jest za każdym razem szczególna, ponieważ nasi goście poza najlepszą selekcją mody przychodzą, żeby poczuć już klimat świąt i zaopatrzyć się w prezenty dla najbliższych. A ponieważ każdorazowo wsłuchujemy się w te potrzeby, tym razem zaplanowałyśmy kilka szczególnych, zimowych historii, od których wzięła się też nazwa edycji- Winter Stories - mówi Ania Pięta, współzałożycielka HUSH Warsaw.

Nowe opowieści

7. edycja HUSH Warsaw to prawie 130 autorskich marek. Tym razem organizatorki postawiły na nowości, dlatego w ofercie targów znajdzie się ponad 50 nowych brandów, dotąd niedostępnych na HUSH. Wśród nich m.in.10 DECOART, Moie, Arek Wolski, Avekk Design, By/ Jewellery, Dorota Tomaszewska, nowe marki odzieżowe Olga Jahr, Sans, Zuzanna Szamocka, Zuza Wychowaniec, Beware i marki z akcesoriami - Rookie, Sartolane, Ecid czy Morini. Nie zabraknie tych najbardziej znanych i cenionych przez gości HUSH Warsaw: Estby Es., Joanna Hawrot, Zofia Chylak, Le Petit Trou, Lana Nguyen, LeBrand, Justyna Chrabelska czy Dream Nation.

Dziecięce opowieści

REKLAMA

HUSH to tym razem również miła opcja na spędzenie weekendu dla najmłodszych i ich rodziców. Strefa zakupowa powiększa się aż do 20 stoisk, wśród których znajdą się m.in. "niesłodkie" dziecięce ubrania, mądre zabawki, gry edukacyjne i książki kultowego już wydawnictwa Dwie Siostry. Ponadto na dzieciaki czeka mnóstwo atrakcji przygotowanych przez markę COOL CLUB, dostępną w sieci SMYK. Już w sobotę o 17 pokaz dziecięcej mody, a przez całe dwa dni gry, zabawy i konkursy z nagrodami.

Opowieści "na miarę"

Tak jak w poprzedniej edycji, na HUSH swoje typy znajdą również panowie. Dla nich przygotowany został duży dział marek typu be spoke oraz ubrań i dodatków szytych na miarę, takich jak: M.Ceran, Poszetka, Yanko, Cafardini.

Tradycyjnie na gości HUSH Warsaw czekać będzie strefa beauty z naturalnymi polskimi kosmetykami kolorowymi: ZUII Organic i marką kosmetyków do pielęgnacji: CLOCHEE.

REKLAMA

Nowością tej edycji będzie także część poświęcona designowi. Zaprezentuje się marka TYLKO, znana m.in. z oryginalnych dodatków dla domu i autorska porcelana Magdy Pilaczyńskiej - Look At Me Plates.

Sekretne opowieści

Grudzień jest dla HUSH Warsaw miesiącem przełomowym. Zaraz po targach rusza zupełnie nowy projekt Ani Pięty i Magdy Korcz. 7. edycja targów to doskonała okazja by opowiedzieć o nim szerokiej publiczności.

HUSH Warsaw Winter Stories już 5-6 grudnia na stadionie PGE Narodowy w Warszawie!

REKLAMA

Więcej informacji o HUSH Warsaw oraz listę projektantów i marek 7. edycji znajdziesz na: 

www.hushwarsaw.com

www.facebook.com/HUSH.warsaw

www.instagram.com/hush_warsaw

REKLAMA

HUSH Warsaw to autorski pomysł Anny Pięty i Magdy Korcz - menedżerek kultury, sztuki i designu. Od trzech lat skutecznie łączą one modę i biznes. Dwa razy w roku organizują najważniejsze targi mody autorskiej w Polsce. Definiują trendy i obserwują tendencje polskiego rynku mody. Wspierają projektantów w budowaniu strategii. Promują polskie marki rekomendując je do udziału w targach i pokazach mody zagranicą. Wydają specjalistyczne publikacje, w tym HUSH Magazine - pierwszy w Polsce tytuł w całości poświęcony modzie autorskiej i rzemieślnikom. Przyznają znak jakości HUSH Selected.

REKLAMA

SŁUCHAJ ROCK RADIA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA