Muzyka a Biznes
Już 8 kwietnia odbędzie się kolejna edycja Konferencji Muzyka a Biznes - wydarzenia skupiającego najważniejszych przedstawicieli show biznesu, czołowych muzyków, dziennikarzy muzycznych, oraz rzesze słuchaczy.
Celem konferencji jest przybliżenie młodym ludziom zagadnień związanych z rynkiem muzycznym, których próżno szukać w programach studiów. MaB to również okazja do spotkań i dyskusji dziennikarzy, muzyków, managerów i innych specjalistów, którzy na co dzień spoglądają na muzykę z różnych perspektyw.
Podczas tegorocznej, już piątej edycji konferencji, będziemy mieć niepowtarzalną okazję do uczestnictwa w następujących panelach dyskusyjnych, w których udział wezmą:
12.00- 13.30 Hip Hop nie umarł! Opis: Panel dyskusyjny z artystami, właścicielami i przedstawicielami wydawnictw hip hopowych.
- Kamil Jakuza Jaczyński (Wielkie Joł)
- Michał Proceente Kosiorowski (Aloha Entertainment)
- Wojtek Sokół (Prosto)
- Łukasz Stasiak (Alkopoligamia)
moderator: Piotr Turek (Muzodajnia.pl)
13.40 - 15.10 Product, price, place, promotion,... music?
Opis: Dyskusja na temat wykorzystania działań muzycznych w kampaniach marketingowych firm.
- Anetta Gołda (Żywiec)
- Szymon Michalik (Heineken)
- Stanisław Trzciński (STX Records)
moderator: Tomasz M. Miśkiewicz
15.20 - 17.00 Muzyczny PR - jak wypromować artystę? Opis: Warsztat z managerami artystów.
- Maciej Pilarczyk (Myslovitz)
- Jerzy Tolak (ex Republika)
- Tomasz Woźniak (Beats Promotion: Pezet, Małolat, Molesta, Parias)
Wstęp na wszystkie panele dyskusyjne jest darmowy. Publiczność bierze czynny udział w konferencji poprzez zadawanie pytań i żywiołową dyskusję z zaproszonymi gośćmi.
Organizatorem konferencji jest Niezależny Miesięcznik Studentów SGH "Magiel".
Konferencja Muzyka a Biznes odbędzie się 8 kwietnia w Auli A budynku A Szkoły Głównej Handlowej, przy ul. Rakowieckiej 24 w Warszawie.
Więcej informacji na www.mab.art.pl i http://www.facebook.com/event.php?eid=136086869796621