Creative Heads
25 maja przedstawiciele branży reklamowej, marketingowej, PR, agencje eventowe i domy mediowe bawić się będą razem w klubie 'de lite' na pierwszej imprezie "Creative Heads". Cykl imprez jest zaplanowany jako platforma wymiany myśli i jednocześnie sposobność do wspólnej zabawy w klubowej atmosferze.
FireFly Group wraz ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej, Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego i Stowarzyszeniem Branży Eventowej dają pole dla nowych inicjatyw specjalistów z różnych obszarów komunikacji marketingowej. Klub 'de lite' od maja tego roku skupiać będzie agencje reklamowe, eventowe i PR oraz domy mediowe w ramach nowego wydarzenia: "Creative Heads". Inicjatywa ma na celu połączyć branżę reklamową, marketingową, PR, agencje eventowe i domy mediowe w realizacji wspólnych celów. FireFly Group, SAR, SMB oraz SBE chcą wpłynąć na odświeżenie i wzmocnienie kontaktów w ramach szeroko rozumianej branży marketingowej.
"Chcielibyśmy, aby impreza Creative Heads, będąca równocześnie pierwszym opening party klubu, była początkiem cyklu imprez dla branży. Jesteśmy przekonani, że na naszym rynku wciąż za mało jest wydarzeń, które mogłyby się stać impulsem dla wspólnych kreatywnych działań różnych podmiotów z branży komunikacji marketingowej, niekoniecznie związanych z kolejnym konkursem czy festiwalem. Z uwagi na ciekawy układ przestrzenny, 'de lite' jest dobrym miejscem do zabawy i kuluarowych rozmów w tym samy czasie ", mówi Marek Piotrowski, założyciel i partner FireFly Group.
W ramach programu: DJ Hanna Bernard/Nuno - vocal/Banan - sax/Grom - bębny. Szczególną atrakcją będzie pokaz najlepszych filmów reklamowych z Loerie Awards 2010 - festiwalu kreatywnego z RPA.
Cykl Creative Heads objęły patronatem media branżowe: Media&Marketing Polska, Mediarun, MICE Poland i NewsLine. Sponsorami najbliższej imprezy są: Martini, Carlsberg, Goodies, Kameleon, Imka i meskiezabawki.com.