Piorun opanował świat!

REKLAMA
W błyskawicznym tempie i z piorunującą mocą świat obiegają reklamy promujące nową płytę AC/DC. Przed Wami niecodzienne pomysły na kreatywny marketing terenowy!
REKLAMA

Nowy album australijskiej grupy hardrockowej nosi tytuł PWR-UP. To doskonałe hasło do naklejenia na dystrybutorach paliwa, prawda? #PWRUP THE WORLD to hashtag, pod którym znajdziecie wiele zdjęć  popularyzujących inicjatywę zespołu.

REKLAMA

Co kojarzy się jeszcze bardziej z mocą i prądem, niż sama skrzynka elektryczna? A może by tak wszystkie szare rozdzielnie potraktować jako obiekt pod reklamę?

Prawdziwie rockowy tramwaj - czekamy na piorunowe autobusy, trolejbusy, taksówki i traktory!

A gdyby tak w tunelu zamontować jeszcze głośniki grające nowy album zespołu?

Power Up to siedemnasty album AC/DC, mija tydzień od jego premiery. To pierwsza płyta od czasu śmierci Malcolma Younga – współzałożyciela grupy. Pod koniec października zespół opublikował teledysk do singla promującego wydawnictwo – Shot In The Dark. Fani ciepło odbierają nie tylko nowość od AC/DC, ale też powrót wokalisty, perkusisty i basisty.

REKLAMA
 
REKLAMA

SŁUCHAJ ROCK RADIA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Copyright © Grupa Radiowa Agory