Nowa kampania marki Lasocki na okres jesień-zima 2020

W najnowszej kampanii marki Lasocki spotkamy nie tylko wspomnienie minionego lata, ale także zapowiedź zmian. Te w modzie niosą ze sobą botki w wojskowym stylu, czółenka, niezawodne sneakersy, a także kowbojki. Lasocki na okres jesień-zima 2020 mówi: podaruj swoim bliskim najmodniejszy design, jakość i wyjątkowy komfort.

Natura w najczystszej postaci, ostatnie promienie rozgrzewającego słońca i czas na rodzinne chwile. W najnowszej kampanii Lasocki akcentuje wartość wspólnego spędzania czasu. Najlepiej w zgodzie ze sobą, adekwatnie do aury i z pełną wygodą. Tak, aby nic nie zakłócało tych unikalnych momentów do Waszej kolekcji.

W nowym sezonie doskonale sprawdzą się klasyczne półbuty, po które warto sięgnąć zwłaszcza w przypadku powrotu do biura. Wszystkie w stonowanych kolorach - czarnym, winnym bordo czy mlecznej czekolady. Niezawodnym rozwiązaniem będą również eleganckie, ale i wygodne czółenka na szerokim, stabilnym obcasie. W większości gładkie, choć niektóre wzbogacone o wstawkę ze zwierzęcym wzorem lub dyskretną kokardkę.

Ponadczasowe i gustowne botki w stylu chelsea idealnie spiszą się w chłodniejsze dni. Tutaj znów spotykamy zwierzęcy print, ale tym razem towarzyszą mu stylowa kratka, boczne suwaki czy też delikatne sprzączki. Hitem tegorocznej jesieni są z pewnością ozdobne wiązania, które świetnie wyglądają zarówno w przypadku botków, jak i niskich półbutów.  

A jak weekend i wygoda, to tylko w niezmiennie modnych sneakersach. Na miękkiej podeszwie, także z motywami zwierzęcymi, głównie w kolorach czarnym, szarym i piaskowym. W podobnej palecie barw występują popularne od kilku sezonów kowbojki z delikatnymi marszczeniami - do spodni lub długiej, zwiewnej sukienki.

W Waszych szafach nie może też zabraknąć mocnych traperów oraz militarnych botków na grubej podeszwie i z wyrazistymi wiązaniami lub sprzączkami. Do tego, jak zwykle u marki Lasocki, szykowne torebki ze skóry - w zróżnicowanych rozmiarach, kolorach i fasonach. Świetnie uzupełnią stylizację i pomieszczą najpotrzebniejsze przedmioty.

Produkty z jesienno-zimowej kolekcji Lasocki są dostępne na www.ccc.eu oraz w sklepach stacjonarnych CCC.

Przed obiektywem Agaty Pośpieszyńskiej stanęli m.in. Hedvig Palm, Clara Mas i Will Chalker. Stylizacje przygotowała Daria Biedrzycka. O fryzury i makijaż zadbali kolejno Claudio Pacheco i Daria Day. Całość produkcyjnie spięła agencja Warsaw Creatives.

SŁUCHAJ ROCK RADIA

SŁUCHAJ ROCK RADIA